Tulosta tässä sitten lukujärjestys kun tuo saakelin paska ei aukase koko sivuja. On se vaan sitten jännä, että aina kun oikeesti tarttis wilmasta jotain, niin ei kyllä sitten varmasti sivut aukee.. Suoraan sanotusti kyllä vituttaa taas.

Oon tällä viikolla onnistunu polttamaan hermoni useemmankin kerran. Voisin tehdä sellasen listauksen, ihmiset jotka ärsyttävät minua.

*Ihmiset, jotka 'aina tietävät kaikesta kaiken' - eli ei oikeasti hajuakaan.
*Ihmiset, jotka tulevat jatkuvasti kertomaan, kuinka minun pitäisi elää elämäni.
*Ihmiset, jotka sanovat toista mitä tekevät.
*Ihmiset, joiden täytyy työntää nenänsä toisten asioihin.
*Ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että minullakin on oma elämä.
*Ihmiset, jotka tulevat sanomaan, että olen itsekäs, jos kerran tässä maailmassa ajattelen, mikä minulle on parasta.
*Ja edelliseen liittyen, ihmiset jotka ovat itse helvetin itserakkaita.
*Ihmiset, jotka eivät ymmärrä loukkaavansa toisia.
*Ihmiset, jotka loisen tavoin käyttävät hyväkseen toisen ystävällisyyttä.
*Ihmiset, jotka tarraavat kiinni, eivätkä osaa irrottaa.
*Ihmiset, jotka huomion vuoksi tekevät mitä vain.
*Ihmiset, joilla on pakko mielle olla huomion keskipisteenä.
*Ihmiset, jotka esittävät jotain - suomeksi eivät ole oma itsensä.
*Ihmiset, jotka toista halventamalla luulevat olevansa sairaan fiksuja ja hauskoja.
*Ihmiset, jotka eivät näe toisen hätää.
*Ihmiset, joilla on pakkomielle olla parhaita.
*Ihmiset, jotka tällä hetkellä nauravat, katsovat tännepäin, puhuvat minulle, ja kaikki jotka nyt vain jotenkin tavalla tai toisella ovat lähelläni.

Ja haluatteko asiat? Hah. Ei heru. Paitsi yhden voin sanoa. Tietokone, vihaan tietokoneita, oon aina vihannu... Hrrr....

Viimeiset kaksi viikkoa, jotka siis olen myös sairastellut tässä, olen tehnyt psykologian esseitä ja uskonnon tutkielmaa.
Psykologian esseiden aiheet, olivat
1. Nuoren keinoja hallita psyykkistä hyvin vointiaan.
2. Oppimistavoista kertova essee.
3. Psykologinen tutkimus.
Täytyy myöntää, että kaikki aiheet olivat kohtalaisen haastavia, mutta olen myös sangen tyytyväinen lopputuloksiin. Jaksoin onneksi perhetyä aiheisiin kunnolla, ja kolmannesta esseestä jopa pidän oikeasti.
Uskonnon tutkielman aiheena oli Roomalaiskatolilainen kirkko nykypäivänä. Ja sitä tuossa vielä tänään pakersin viimeiset, viisi tuntia. Noh, onneksi sekin on nyt sitten valmis, eikä tarvitse muuta kuin lähteet kirjata kunnolla ylös ja tulostella. Hohhoh... On se kun viimeiset lomaviikot menee koulujuttuihin. Ja nythän se vasta sitten alkaa tuo pänttääminen, niihin kirjotuksiin nimittäin kanssa, siis ihan urakalla.

Oon viimesen viikon joka aamu heränny viimestää puoli kahdeksan. Mikäpäs siinä, ihan hyvä vaan, että tulee tuo koulurytmi nyt sitten kerralla kuntoon. Ja onhan se ihana ollut aina kaikessa rauhassa käydä sitten lenkillä pikkuisen koiran kuvatuksen kanssa.
Tässä juuri kaverin kanssa puhuttiin, että miten tuo huominen päivä nyt sitten menee,, on se kyllä jännää, abeja ollaan nyt sitten.. Jäiks... Kaikestahan pitäis tän vuoden jälkeen sitten tietää ihan kaikki. Siis jos nyt sen lakin saa.. Toisaalta omallatavallaan äärimmäisen pelottava ajatus, mutta totta puhuen, mulla on oikeesti joitakin opettajia jopa pikkasen ikävä. Meillä on sellanen, mun mielestä oikein mukava matematiikan opettaja, josta suurin osa ihmisistä ei tykkää yhtään. Okei, hän on myös fysiikan opettaja, joten oon istunu siellä luokassa parhaimmillaan 6x75min viikossa... Ja lähes joka jaksossa eli x5. Dihn. Mutta minä tykkään, minusta mukava, eikä ole koskaan sanonu mulle ilkeästi, vaikka onkin aika ironinen ihminen. Hänellä on vain jännä huumorin taju! Eikä hän kestä tyhmiä! (mä oon sen verran säälittävä, että jättäny mut rauhaan...)
Tämän matikkafysiikka open lisäksi enkun opea ja hissan opea on ikävä. Onneksi pääsen hissan open yhteiskuntaopin tunneille, sillä hissaa :'( ei enää ens vuonna ole... Minähän siis tiedän nyt siitä kaiken, kun meen kirjottaa syksyllä... Paniikki!!! Ja enkun ope on aina jaksanu kannustaa ja potkia mua eteenpäin. Samoin kun fysiikkamatikan ope. Ne on jaksaneet uskoa muhun ees vähän. Kiitos <3.
Ja ruotsin opea on ikävä, siis sen takia, kun se on antanu mulle niin paljon kaikkia kauneudenhoitovinkkejä, ja se huolehtii aina mun käsien kunnosta. Kiitti <3 (ja joo, hän on miesope, kyllä. mutta paras silti noissa kauneusjutuissa!)

Joo.. Eiköhän sitä pitäis mennä nukkumaan kohta. Voi hitto kun en oo saanu laitettua kuvaa ja selostusta yhdestä ihanasta takista jonka tein perjantaina,,, muistaakseni. Joo oli se perjantaina, kun tehtiin äiskälle ylläriksi suursiivous.... Joops,,, mulle jäi ne vessat....

Kylläpä se sielua parantaa kun saa vähän vuodattaa tuntemuksiaan välillä. Kärsimysten kuukautta sullekin cher, joka luit <3 *silmän isku*