Eilinen päivä oli ihana. Täytin siis tänään 18 vuotta, ja kutsuin eilen ystäviäni kotiini. Eräs ystävättäreni tuli jo aamupäivällä auttamaan minua leipomisessa ja muissa viime hetken järjestelyissä. Hän osoittautui illan mittaan korvaamattomaksi avuksi. Kiitos Emppa <3. Päivä menikin sitten oikein mukavasti, kun ei satanut kertaakaan. Alapihan terassi oli siis kovassa käytössä, ja trampoliinilla tuli ruumiita. Mustelmilta ei todellakaan vältytty.
Jokseenkin yllätys oli, että sain lahjoja O_o. Oli aikas jänssää, sillä en todellakaan olettanut että kaverit jaksaisivat jotain roudata minulle *naurua*. Mukava yllätys silti.
Ruoka oli oikein hyvää, vaikka siis itse sanonkin. Samoin leivokset olivat onnistuneita. Kaikkein iloisin olen siitä, ettei mikään ruoka loppunut kesken. Kakut ja muut riittivät oikein hyvin. Kiitos Empalle vielä ihanasta porkkanakakusta jonka teki minulle lahjaksi. Oli oikeaa herkkua!! :)
Pari ystävääni jäi myöskin yöksi. Vaikka täytyy ikäväkseni todeta, että taisin loppuillasta olla huonoimmassa kunnossa. Eipä sillä. Pää selveni loistavasti puistossa ollessa. Liukumäki oli ihan kiva... Tosin Empan sormus hajosi :X.
Kiitos siis aivan ihanasta eilisestä kaikille, jotka luonani olivat kyläilemässä. Ja kiitos onnitteluista kaikille jotka muistivat minua :).

ps. 11 päivää tuskaan!!!