Edelleen paskatauti päällä.
Kurkku ei kestä.
Nenä turpoaa irti.
Päätä särkee.
Jalat on kipeet.
Kunto loppuu.
Kaíkki on huonosti.


Olen viimeisen viikon käynyt joka päivä keräämässä vadelmia. Tosin olen syönyt ne aina myös samana päivänä. Tänään kävin keräämässä pari kipollista pakastimeen. Nämä vadelmapusikot ovat siis takapihalla, luonnonvaraisena kasvavat varaston vieressä. Oikein hyvät apajat on. Ja raakileita oli sen verran, että saan vielä seuraavankin viikon hyppiä tuolla puskassa.
Ratsastuksen opettaja soitti tänään. Kyseli tulenko viikonloppuna auttamaan ratsastuskisoihin. Sanoin, että voin tulla jos olen terveenä. Huomenna olisi ratsastus.. Mutta veikkaan, että täytyy perua.. Sen verran huonovointinen olen.
Huomiseksi pitäisi varata aika lääkärille. Tässä kun viikon on köhinyt niin ois jo jonkin sortin kuuri ihan kiva. Ja tänään lähti ääni. Oon vaan kähissy koko päivän. Mutta mikäs siinä.
Kaveri ei ollu päässy taaskaan autokoulun kirjallisia läpi. Harmittaa sen puolesta.. Mutta elämä on tällästä. Aina ei voi selvitä voittajana kaikesta. Jos se sitten seuraavalla kerralla menisi.
Naapuriin muutti jääkiekkoilijatähti. Olin ihan ihmeissäni kun kuuntelin, että alapihalla pikkuiset lapset laskee englanniksi. Sitten seuraavassa hetkessä kadun kakarat tulevat ja sanovat siihen muuttaneen jääkiekkoilijan... Aika huisia. Tiedän kyllä kuka son. Ulkomailta tulivat. Siistiä. Tosin.... Lapsista ei taida seuraa olla mulle, niin pieniä olivat...

Ahdistaa.. Kurkku on niin kipee.. Ahdistaa kyllä kaikki muukin. Ahdistaa niin sun vietävästi kaikki, mikä vaan voi ahdistaa. Ahdistaa ahdistaa ahdistaa. Aargh... Nukkumaan haluan aikaisin.



Tänään oli äidin eka työpäivä kesäloman jälkeen ja Emmi lähti Turkuun.