For you

Pian olen niin kaukana täältä.
Tuhansien kilometrien päässä sinusta.
Ja miljoonat sanat ja tunteet muuttuvat merkityksettömiksi.
Merta meren jälkeen tuhansien tarinoiden välissä.

Joku odottaa ikuisuuden,
mutta taujuaa että pakkasella tarvitsee yksin monta peittoa,
välimatka polttaa haavoja käsiin ja jalkoihin.

Voi vain kuvitella mitä se polttaa sieluun.

Istun yksin parvekkeen kaiteella ja katson maahan.
Kohtaan johon olen hyppäämässä.
Ja hetken tuntuu kuin lentäisi.
Painovoima kaappaa sut hallintaan!
Ja sitten se jysäyttää pinnalle ja palauttaa ajatukset taas.
Käsi revähti ja sun kännykkä meni parvekkeen alle.

Ja mä rakastan sua niin paljon.

Muistan ikuisesti sen,
kuinka istuin vasten sinua.
Aivan hiljaa kyyneleet silmissä.
Etkä sinä nähnyt mitään.
Sillä musiikki upposi niin syvälle meihin.

Enkä unohda sitäkään kuinka istuin sylissäsi törkeässä humalassa.
Ja sinä vain nauroit minulle.
Pidit kädestä ja nauroit minulle.


Ja kaiken tämän jätän kotiin,
niinkuin ne kaikki rikkinäiset sukat.


-Katja