Rakkaus on julma vitsi
Mä haluun pudota ja pudota
Ja katsoa ottaako kukaan kii
Katsoa ottaako kukaan


Tänään mä haluun sut
Huomenna mä haluun sut
Eilen mä halusin sut
Toissapäivänä mä halusin sut
Viikon päästä mä haluun sut
JA JOKA VITUN PÄIVÄ MÄ HALUUN VAAN SUT!!!

Mä en halaa sua niin kuin noita toisia.
Niitä mä tervehdin, sust mä haluun pitää kii.
Mä sanoin, et tää on mulle jo enemmän ku ystävyyttä,
Mut sä olit nii humalassa, et aamulla sä et enää muistanu.


Mä haluun jotain liian suurta.
Jotain sellasta, jota en ehkä koskaan voi saada, mutta jonka ihan varmasti haluan.
Mä haluan sut.
Kokonaan.
Ihan kantapäähän asti.
Kokonaan.
Enkä mä jaa sua, siis muiden kun sun kavereiden kanssa.
Karua.
Karua totuutta.
Mutta mä haluan sut silti.
Ja me molemmat tiedetään,
etten mä haluu omistaa sua
vaan VITTU olla sun kanssa.